110423

Glad påsk allihop!

Min påskpresent var en Peace & Love-biljett till mig själv och sen köpte jag även en till syster. Den ska hon dock betala själv, vad trodde ni? Men det kändes som en fin present till oss själva, så nu är det bokat och klart! Borlänge 2011, what a weekend!
Nu ska vi snart äta påskmiddag tillsammans med mormor och farmor. Det ska bli riktigt gott, rödvin, parmalindan kyckling, etc. Det vattnas i munnen på mig! Jag sitter som vanligt i soffan, Emma och mamma skriker i köket medan pappa diskar. En helt vanlig kväll med gäster hos familjen Arvidsson. Det ska ni veta! Jag har dragit det smartaste strået - att hålla mig borta från köket!
Hoppas ni har en trevlig påsk!
[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0