110429

Ah, det är bröllopsdag! Det känns i luften, trots att det ligger ett tunt molntäcke ute, så kom igen solen och tryck dig igenom lagom till kl 12:00 då klockorna ringer i Westminster Abby. Tänk, jag var ju där för lite mer än ett år sedan, och idag så gifter sig Prince William och Catherine Middleton där. Underbart med bröllop!

Men nog om det, SVT play står på i bakgrunden, så jag inte missar någonting, samtidigt som jag sitter och skriver på uppsatsen. Hade kanske vart bra för mig att ta mig till skolan idag, men eftersom jag inte är säker på om min dator accepterar hörlurar, så sitter jag hemma. Vid kl 16 ska jag vara vid bibblan, så ska jag åka med Emeli och Elin ut till Tornby. Stina dyker upp där vid 17-17:30 kan jag tro, så jag passar på att uträtta lite ärenden där medan jag väntar. Finns ju att göra om jag vill liksom!
Imorgon är det Valborg, på söndag är det 1 maj. 1 maj!!! Var tog den här terminen vägen egentligen? Kändes som att det var mars typ... igår... Såg precis vädret och det kommer bli fint imorgon igen! Tur det!


[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0