110603

Det är 32,7 grader varmt i solen. Det är rätt varmt!
Gårdagen spenderades på Kolmården tillsammans med bästa familjen. Det var faktiskt riktigt roligt och nya Safariparken var otroligt spännande. Menar, det är en sak att se djuren i Tiger World eller liknande, men här har de så pass stora områden att vara på, så de blir inte så mycket show animals så att säga! Riktigt roligt var det, man blir som ett barn på nytt när man är där! :)
Jag var helt slut igår när de hade släppt av mig och åkt hemåt, så jag bäddade ner mig rätt så per omgående under täcket och slog på Water for Elephants. Jeez, underbar film, underbar! Man gråter, man ler, man förundras av hur Robert Pattinson är så pass snygg och att Reese Witherspoon är en av världens bästa skådespelerskor!
Idag har jag, trots värmen, varit nere på stan. Systemet krävde besök och det slank även med en klänning och en kjol från Gina. Nu får jag nog sluta shoppa för i sommar! Jag behöver ju inget mer, för i sommar när jag ska jobba hemma hos pappa så krävs det inte så där assnygga kläder direkt. Ett par gamla cheershorts och ett linne/bikinitopp! Se där, arbetsoutfiten klar! :)
När jag kom hem så kände jag verkligen av hur varmt det är. Shit, så svettigt det var. Trots att det fläktar ute! Men jag ska inte klaga, vips så får vi regn och 15 grader varmt istället. Det är då man blir ledsen!
Nehej, nu ska jag ta och sätta mig i solen för lite läsning av uppsats nr 2 som jag ska skriva recension på. Ikväll är det grill, rosévin och fest i glada vänner lag! ME likey!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0