110614

Jag är hemma hörrni! I Kolsva alltså, sommaridyllen Kolsva! Haha eller... Nej, men på härliga Mossis är jag hemma och njuter. Dock har jag spräckt min rygg så ikväll måste jag nog be pappa smörja lite med någon sån där muskelkräm. Fasiken vad jag tog i igår när jag bar lådor in och ut ur bilen. Det enda som är kvar i lägenheten nu är möbler och lite rengöringsprodukter. Hej och hå, det kommer gå jävligt smidigt att flytta ut eftersom jag är typ asgrym på att packa bilen!

Min uppsats är inskickad, så nu är det bara att vänta på domen. Jag hoppas ju för hans och min skull att han fixar det innan han tar semester, för det är ju min framtid, inte hans! Dock tvivlar jag på att lärare tänker på det viset, det tycker jag mig ha upptäckt både en och två gånger under min tid på LiU. Tidigare var det så lärare resonerade i alla fall. "Det är inte min framtid, jag har redan en klar utbildning... Tänk på det nästa gång du bara får VG+ på samhällsprovet Ida!"... Jag hoppas ju att han godkänner mina revideringar, annars blir jag lite lätt trött!
Nehej, imorgon blir det till att packa upp de två resväskor med kläder och sedan blir det att ta det lite lugnt resten av dagen. Inga tunga lyft blir det åtminstone inte! Dock väntar lite ogräsrens i häcken, tänkte ta tag i det innan pappa får ta till tjat-tonen! :)
Jag hade i alla fall inte hål i tänderna, och sedan fick jag pröjsa 500 pistoler för en 10 minuters undersökning! Underbart!
[ida]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0