110503

Tar en paus i uppsatsskriveriet och plitar ner några rader här. Det snöade imorse när jag kom upp. Seriöst. Jag kan inte minnas en gång när det har snöat så pass nära min födelsedag. Det är galet, var är världen och vädret på väg egentligen?

Idag känner jag mig så där seg i huvudet, men det går ändå framåt med skrivandet. Jag fick tråkigt nog tacka nej till lunch hos mormor idag, eftersom jag känner att jag måste få skriva på lite idag. Det är skönare att få ösa på och då inte få lika dåligt samvete när man tar kväll vid 17 när päronen kommer hem från jobbet. Haha, det känns som när jag satt och skrev B-uppsats i litteraturvetenskap. Dock kände jag inte samma press på mig då som jag gör nu. Det är mycket fix som väntar mig nästa vecka, men det ska vi väl se till går bra också.

Nej, dags att ta och göra lite kaffe, sen fortsätta! Gott när man faktiskt kan brygga kaffe, och inte behöva ta snabbkaffe. Jag borde fixa en ny header faktiskt. Jag har ju kort hår nu ju!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0