110526

Guess who's back? Back again! Ida's back! Tell a friend! :)
Ja, jag är alltså tillbaka i bloggosfären igen, lovade ju att jag skulle ta upp den igen efter att jag hade skickat in uppsatsen. Ah, en sten föll från mitt hjärta igår när jag skickade in den! Det är ju än så länge inte över, men själva grovjobbet är gjort och nu är det bara att vänta på domen!
Igår var vi ute på NH och firade att vi stats:are hade fått skicka in uppsatsen, och NEK:arna hade haft förslutseminarie. Mycket trevligt och jag fick i mig två glas rött! Ännu mer trevligt! Kom hem vid 23:30, tänkte att jag var så pass pigg att jag skulle klara av ett avsnitt av True Blood, men insåg rätt snabbt att det inte skulle ske. Idag sov jag till 10. Väldigt väldigt skönt!
Jag ska snart bege mig till Ladan, behöver inhandla lite essentials att ställa i kylskåpet. Har ju trots allt två veckor kvar här nere i Linköping innan jag åker hem för gott! Tänk, känns så himla konstigt! Jag kommer inte tillbaka hit i höst, jag kommer inte få se mina fina flickor varje dag. Jag vet en som kan komma att bli sentimental på vår avslutningssittning! Oj oj oj!
Jag bjuder på lite bilder från gårdagskvällen och laddar upp med lite kolhydrater inför Blodomloppet ikväll. Inte för att jag ska löpa som en galning, jag ska promenera, men det går ju så bra det med!
[ida]


Jag var mycket nöjd med min frippa igår, svårt att se här! Ska göra den igen någon dag och ta ordentliga foton så alla kan få se!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0