110529

Hmm, det var just det här att ta tag i bloggandet. Jag är inte så bra på det längre upptäcker jag. Det är kanske för att jag hade paus så pass länge, så jag har blivit van att inte blogga. Jag ska försöka rycka upp mig. Dock har jag, sedan i onsdags eftermiddag slaggat runt som värsta soffpotatisen! Jag har dock diskat, det är ett plus för att vara jag när det inträffar såna här göra-ingenting-dagar.

Igår var vi hemma hos Linnea och myste med en massa gott. Känns som att jag har fyllt min sockerkvot för ett tag framöver, även om jag vet att jag är sjukt dålig på att hålla mig ifrån sött och sånt där. Inte bra! Meen, man lever bara en gång, man tar bara sin kandidat en gång.. Förmodligen... Och nu är det bara två veckor kvar i Linköping. Två veckor! Det känns skumt, det känns väldigt skumt. Lite vemodigt kanske, men jag ser så mycket fram emot vad som väntar mig till hösten! Kommer jag in i Stockholm? Kommer jag in i Uppsala? Hur ska jag bo? Vad kommer hända?! Så mycket frågor, zero nervositet faktiskt!
För först kommer sommaren, sommaren där jag ska njuta av livet, träna och bara vara! Peace & Love om en månad, det ska bli så roligt! Tredje gången gillt och allt som fattas i år är väl kent och The Hives. Annars är line up:en i princip perfekt för mig! Det finns inga ord...
Nu ska jag ta tag i mig själv och gå till Konsum Ladan. Jag har två påsar pant, så ska se till att få med dem för en gångs skull. Då kan det ju bli mycket billigare, alltid något!
Den här veckan blir kort, då det vankas långhelg. På torsdag kommer bästa familjen ner och vi ska gå på Kolmården. Väldigt trevligt, jag älskar djurparker, framför allt älskar jag Kolmården! Man blir som ett barn på nytt liksom. Jag ska försöka ta mycket bilder, inte på djuren, på mig själv så klart mahahahaha! *skoja*
Nej, iväg till Ladan, sen blir det till att förbereda lasagnen och kika på någon bra film. Imorgon återgår jag till verkligheten igen, a.k.a förbereda opponeringen!
2008 - vilket år! :)
[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0